Expertise inventarisatie

Formulier ten behoeve van expertise-inventarisatie leden Thema-afdeling Veiligheid & Justitie D66

Beste partijgenoot,

De Thema-afdeling Veiligheid & Justitie is binnen D66 hét platform ten aanzien van dit thema. De leden krijgen binnen de afdeling de gelegenheid tot kennisuitwisseling, kennisontwikkeling en het dienstbaar maken van hun specifieke deskundigheid aan de partij.

In het kader van deze laatste functie willen we graag de expertise van onze leden inventariseren. En daarom willen we graag van u weten wie u bent, wat uw relatie met D66 is en hoe uw affiniteit met Veiligheid en Justitie vorm krijgt. Omdat privacy bij ons hoog in het vaandel staat garanderen we u dat deze informatie alleen door ons als bestuur gebruikt zal worden. Ook hechten we waarde aan een goede bescherming van uw gegevens en zullen we die daarom op één centrale plaats opslaan.

Het invullen van dit formulier schept voor u geen enkele verplichting, maar mocht u interesse hebben om uw expertise op incidentele of meer structurele wijze in te zetten voor de partij dan horen wij dat uiteraard ook graag!

Informatieformulier Veiligheid & Justitie

• U en D66

• Over uw expertise

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bent u nog geen lid van de Thema-afdeling Veiligheid & Justitie van D66? Word dan gratis lid door via www.mijnd66.nl onder “mijn gegevens” en vervolgens “groepen & subgroepen” de Thema Afdeling Veiligheid & Justitie aan te vinken. Zo blijft u op de hoogte van onze bijeenkomsten en activiteiten.

We hopen u binnenkort te mogen begroeten op een van onze activiteiten!

Laatst gewijzigd op 21 mei 2017